Födelsedagsfirande!

Är ju hemma i Kristianstad nu. Åkte ner i onsdags tillsammans med Jessica. Skönt att slippa åka hela vägen hem själv. När jag kom fram hade vi kalas för mig (fyller ju år på måndag). Sen på torsdagen kom Maria, Hannah och Thea in till mig. Vi var på Eko och lite andra ställen. Sen var vi o åt på "Max". Framåt kvällen kom Malin oxå. Super trevligt. Senare på kvällen skulle jag och Malin köra o köpa lite godis. Vi hamnade istället på "Beaglehouse"´s uteservering. Mysigt! När vi kom hem igen kollade vi på film o snackade massa strunt. Tror vi sa godnatt runt 04.30. Pust! Men trevligt var det :) på fredagen gick vi på stan och lunchade på "Bunna". Crisse kom in en stund för att lämna en present till mig. Senare mötte vi även upp Maria. Var en runda uppe på "Hälsa och helhet" o "spaade". Sen körde jag och Maria hem till henne. Massa mys med Hannah och Thea och senare kojbygge med Ville. Nu ska jag äta frukost. Sen kommer Maria och barnen in till stan. Ikväll ska jag till Elina. FULL RULLE med andra ord! But I like :)

Har fått super fina presenter:

   En GPS från mamma, Roger, mormor och morfar



En popcornmaskin från pappa


En is-lykta från Alex


En balja och fotsalt och fotsalva av Cilla


Scapping-saker av Malin


En ljuslykta från Crisse


En present (som jag inte får öppna förrän på måndag när jag fyller år) av Maria



Tack så mycket alla för de fina presenterna och för att ni finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0