Vidare till Stockholm!

Hade en mysig vistelse hos Malin, med mycket shopping :) Hade en mysig filmkväll med, vilket alltid är uppskattat. På onsdagsförmiddagen åkte vi in till Helsingborg och käkade lunch. Sen körde jag hem till Skövde. Tvättade, städade och packade om min resväska. Tidigt på torsdagen tog jag tåget till Stockholm. Crisse hämtade mig på stationen i Södertälje. Sen fixade vi diverse inköp inför nyårsafton. På kvällen lagade Crisse mat och vi slappade till "Snabba cash". Mycket trevlig kväll! Idag har vi bara tagit det lugnt och fixat med maten inför kvällen. Nu har jag precis duschat och ska locka håret och skrida om till min nyårsstass:) Sen ska vi iväg till Sophia. Kommer säkert att bli en ypperligt trevlig kväll :) Gott Nytt År till er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år älskade du <3

2011-01-03 @ 00:07:09
URL: http://underbarvackeralskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0