Julkorts-scrapping!

I dag vid halv 3 körde jag och Jessica till kattklubben för deras scrapping-kväll, med tema:"Julkort"! Det var super kul och vi fick många idéer. Där fanns mycket saker att välja på. Så efter många timmars knåpande (och fikande) hade vi tillverkat 6 julkort var. Eftersom vi scrappade här hemma i veckan, så har jag snart gjort klart alla julkort jag ska skicka. Efteråt körde vi och köpte pizza och åkte hem och kollade på "Beck". Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen. Har läst ut min braiga bok, så får väl börja på en ny. Imorn är det lucia, d.v.s. några dagar närmare julledigt:)

                                                                                     Natti natti!
                                                       

                                  Dessa tre har jag gjort innan i veckan






 
Dessa (och några till) gjorde jag ikväll









Dessa gjorde några av de andra






Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN JESSICA MITT LILLA GULLEFJUN- GRYMT FINA !!! FANKEN SÅ DUKTIG DU VARIT,, jag satsar på nyårskort i år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0