En hektisk dag!

Idag har varit en hektisk dag. Eva-Marie har varit sjuk hela veckan. På elevens val har hon och jag hållt i dramat och tränat in en pjäs vid namn "Rödluvans julafton". Idag skulle pjäsen spelas upp. Vår praktikant Linnéa, som oxå har varit delaktig i pjäsen, kom sent igår kväll på att vi inte hade någon musik till pjäsen, för den hade Eva-Marie hemma hos sig. Så jag satt uppe till mitt i natten och letade musik. Tillråga på allt så hade jag öppning imorse. Så när klockan ringde 04.50 imorse, så hade jag inte sovit många timmar. Nåväl, jag och Linnéa skulle väl fixa att hålla i pjäsen själva. Men så ringde Ulrika in sig sjuk. Så jag fick ta hennes klass, d.v.s. barnskolan oxå + sista lektionen även 1:an eftersom det är min lektion i vanliga fall. Så man kan säga att jag har haft att göra idag. Fick ta med mig alla eleverna till biblioteket, eftersom det var vår tur att låna böcker. Passade på att låna 3 böcker till mig själv av Torey Hayden.


Nu har jag precis kommit hem. Slutade ju tidigt idag,eftersom jag har öppnat. Nu ska jag varva ner till en film innan det är dax för nästa aktivitet. Klockan 18.30 ska personalen från vår skola träffas på "Mamma Mia" för att äta. Sen efter det ska vi hem till vår rektor Annika. Kommer säkert att bli jätte trevligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0