Den 22 december :)

Inne på sluttampen. Stänger på jobbet idag. Ska då köra direkt till julbordet i Skulltorp. Får bli lite sen. De andra ska vara där redan klockan 17.00. Kommer säkert att bli jätte trevligt. Blir första gången jag äter julmat för denna julen. Har för en gångs skull inte behövt äta det massa gånger redan. Imorgon är det jag som har öppningen, så ska vara på jobbet strax efter 6 på morgonen. Då ska jag ha packat allt i bilen, julklappar och dylikt. För så fort jag slutar bär det av till Skåne. Hoppas jag kommer fram, de varnar nämligen för snöstorm!! Inte kul :(

Goodbye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

min fina fina Jessica <3

2010-12-26 @ 00:07:49
URL: http://underbarvackeralskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0