23 december

Julbordet igår, hos Carro och Tomas var supertrevligt. Det var god mat och trevligt sällskap. Tack alla som var där <3







Fick dessa fina av Jessica! Tack så mycket <3







Kom inte i säng förrän efter ett. Sen skulle jag upp igen 04.30. Hade öppning:( Hade lite barn, så jag kunde köra till Skåne redan vid 10-tiden. Vilket var skönt eftersom de hade varnat för snöoväder. Var framme redan vid 13.30. Var typ bara jag på vägarna :) Har precis ätit nasi goreng hemma hos mamma och Roger. Nu ligger jag och slappar i soffan och tänker inte resa mig förrän det är läggdax:) Imor´n är det julafton :) Jippie!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det såg smarrigt ut och julkortet var asgrymt :) PUSSEN ""

2010-12-26 @ 00:09:44
URL: http://underbarvackeralskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0