Lördag!

I lördags var jag, Karin och Lena i Tibro på möbel-helg. Många av butikerna hade väldigt fina saker till bra priser. Så jag gjorde ett stort fynd! Har under ett bra tag letat efter en orange lampa, men inte hittat någon i exakt rätt nyans. När vi gick in genom dörrarna till Mio var det det första jag såg. En stor (ca 1m) hög ORANGE lampa. Den var bara så snygg. Såklart var det det ända exemplaret. Gick så klart och frågade vad de skulle ha för den. De kunde inte hitta något pris, men i katalogen stod det att ordinarie pris var 1295:-. Det slutade med att jag fick den för 300:-. Så nu behöver jag inte leta längre. Så nu är jag glad!

Efter att ha åkt runt på lite olika ställen i Tibro åkte vi till Coop och handlade för en taco-kväll. Sen åkte vi hem till Karin.

På kvällen kom det några kompisar till Karin och Daniel. Vi åt tacos och spelade spel. Det var en super trevlig kväll. Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0