Snabbvisit i Stockholm!

I fredags satt jag här hemma och kollade på Idol. Jag och Crisse pratade med varandra i pauserna (måste ju ha någon att kommentera deltagarna med:). Hon berättade att hon skulle ha tjejfest på lördagen m.m. Senare på kvällen gick jag in på Tradera och la ett bud på en tågbiljett till Stockholm. Vann budet. Så på lördagsmorgon satte jag mig på tåget och åkte till Crisse, FÖR 51 riksdaler (och det var X2000 med fast plats). Inte helt fel!
Hon mötte mig på stationen och sen var vi och handlade inför kvällen.
På menyn stod det tacopaj med sallad och vitlöksbröd, samt fruktsallad med vanilj kesella. Gott som tusan var det ska jag lova!!! Middagen var supertrevlig (förrutom grannen som kom o klagade kvart över 8 för att han kunde höra oss prata och gå inne i lägenheten. Vi blev nog lika förvånade allihop då vi inte visste att detta var förbjudet). Sen åkte vi in till stan och gick ut på Bar 54 och rockade loss!

Varmrätt


Efterrätt



Dukning




  

Bar 54


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har tågräls till åstorp oxå ;)

2009-10-19 @ 12:13:28
Postat av: Jessica Persson

Men tyvärr inte för 51 kr och som tar 1h 58 min:)

2009-10-19 @ 12:38:27
URL: http://flutechill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0